TERMENI ȘI CONDIȚII
Introducere
Prezentul site este deținut în mod legal de FLAMART PROJECT SRL, cu sediul în Bacău, str. Carpați, Nr. 5, Sc. C, Ap. 4, Nr. de inregistrare la Registrul Comertului: J4/149/2023, CIF RO47523170 din data 30.01.2023. Termenii și condițiile generale se vor aplica tuturor vânzărilor de bunuri și servicii de către FLAMART PROJECT SRL, prin intermediul siteului www.flamart.ro
Prezentele Condiții Generale definesc condițiile de utilizare a site-ului www.flamart.ro de către potențialii vizitatori sau clienți. Accesând și navigând pe acest site, acceptați, termenii de utilizare descriși în continuare. În cazul în care nu sunteți de acord cu prezenta notă, vă rugăm să părăsiți acest website.
Marca și dreptul de autor
Dreptul de autor pentru toate informațiile existente pe FLAMART.RO este deținut de FLAMART PROJECT SRL. Nici un material de pe acest site nu poate fi reprodus parțial, integral sau modificat fără acordul exprimat de către FLAMART PROJECT SRL ori de titularul acestui drept.
Toate drepturile sunt rezervate FLAMART PROJECT SRL
Este strict interzisă folosirea acestui site în scopul distrugerii sau alterării lui, a conținutului sau a securității acestuia ori pentru discreditarea sau hărțuirea FLAMART PROJECT SRL
Confidentialitate
Datele personale introduse de către utilizator pe WWW.FLAMART.RO vor fi folosite numai în scopul declarat al acestui site. Informațiile din formularul de comandă sunt necesare pentru confirmarea comenzilor, livrarea produselor comandate, anunțarea promoțiilor în curs etc., iar acestea nu vor fi furnizate sau vândute unei terțe părți.
FLAMART PROJECT SRL SRL nu vinde, nu oferă, nu face schimb de adrese de e-mail obținute prin intermediul acestui site, nu divulga adresa dumneavoastră de e-mail altor persoane care accesează paginile acestui site, fără acordul dumneavoastră explicit.
Garanția produselor
Toate produsele comercializate de către www.flamart.ro, beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Produsele sunt noi, în ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.
În cazul vânzării unor produse utilizate sau cu defecte minore de fabricație (vizuale), produse expoziționale sau recondiționate clientul va fi informat despre condițiile de garanție și returnare în momentul achziționării produsului.
Plasarea comenzilor și Modalități de plată
După plasarea comenzii veți fi contactat la informațiile de contact furnizate, pentru confirmarea și procesarea acesteia.
Dacă nu s-a efectuat plata instant la plasarea comenzii pe site, plata se reaalizează în baza proformei primite pe email prin una din modalitățile următoare:
- Plata cu cardul a facturii cu link de plata prin serviciul STRIPE
-Ordin de plată (OP)
-Transfer Bancar
-Ramburs pentru comenzile care se califică conform politicii de transport și retur.
Transferul proprietății
Cumpărătorul intră în proprietatea bunurilor doar după efectuarea plății prin modalitatea stabilită cu vânzătorul .
În cazul livrării prin curier, acesta nu este autorizat de către vânzator să permită cumpărătorului deschiderea coletelor înainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnării de livrare.
Conciliere amiabilă
Dacă aveți probleme legate de o comandă, care nu par a putea fi rezolvate prin email sau cu persoana cu care discutați puteți lua legatura pentru o conciliere internă gratuită cu Marius Ilisei, tel: 0757 355 813.
Feedback
Feedback-ul tău este foarte important pentru noi și îl asteptăm prin email contact@flamart.ro împreună cu eventualele poze ale lucrării efectuate. Vei primi un răspuns oficial în maxim 48 de ore lucrătoare de la primirea feedback-ului.
Metoda de livrare
1. Expedierea prin firma de curierat.
2.Expedierea direct de personalul firmei noastre.
3.Expedierea coletelor grele (mărfuri cu o greutate mai mare de 40kg) este asigurată de firme speciale de transport greu. In acest caz plata se face in avans, dacă nu s-a convenit altfel.
Tarife de expediere
Tarife pentru livrare cu curier rapid către client:
- Pentru comenzile cu valoare mai mare de 1500 lei, transportul este gratuit.
- Pentru comenzile cu valoare mai mica de 1500 lei, se percepe o taxă de 25 lei/comandă, în cazul în care plata se achită în avans. ÎN CAZUL RETURULUI, COSTURILE DE TRANSPORT SUNT SUPORTATE DE CĂTRE CLIENT.
Costurile de mai sus se aplică numai la transporturile efectuate pe teritoriul Românesc.
Toate produsele sunt asigurate pe parcursul transportului, până la livrare. În cazul în care un focar ajunge cu sticla spartă garantăm înlocuirea acesteia în 15 zile GRATUIT!
Marfa grea (focare, termofocare, sobe, etc.) se transportă doar până în fața imobilului, la casă sau la bloc, nu și în interior, cu excepția cazurilor în care montajul este asigurat de către noi.
Politica de retur
Pentru orice nelămurire sau neînțelegere, vă invităm în primul rând să ne contactați la numărul de telefon 0757 355 813 sau prin e-mail: contact@flamart.ro.
Temeiul legal
Conform Ordonaței de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor, aveți dreptul de a returna produsele achiziționate prin intermediul unui contract încheiat la distanță cu un profesionist, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice de la recepționarea coletului.
Pentru a vă exercita dreptul de returnare a produselor este suficient să ne informați de intenția dumneavoastră printr-o declarație neechivocă, pe suport durabil: un email sau prin intermediul formularului de contact.
Condiții de returnare
Produsele returnate trebuie să fie aceeași stare în care au fost primite de client, cu toate accesoriile acestuia, pentru a putea fi revândut. În cazul în care acestea sunt defecte, incomplete, urme de uzură, lovit, sau accesorii lipsă, firma noastră are dreptul de accepta sau refuza returul. Produsele realizate după anumite dimensiuni cerute de client, nu pot fi returnate.
Adresa de returnare a produselor: Bacău, Str. Alecu Russo nr. 88, Spatiul Individual 2.
Transportul de retur – modalitatea de returnare a produselor aparține clientului, împreună cu prețul transportului de retur.
Returnarea contravalorii produselor – în cazul în care condițiile de retur sunt îndeplinite de client, se returnează contravaloarea acestora dar nu si a transportului acestora către client. Contravaloarea produselor se returnează în termen de 14 zile calendaristice de la data la care clientul a făcut solicitarea de retur. Returnarea banilor se face prin virament bancar către client.
În cazul anulării comenzii de către cumpărător, returnarea sumelor achitate direct pe site prin serviciul Stripe se face în urma solicitării clientului la adresa de email contact@flamart.ro menționând produsele pentru care se solicită anularea comenzii și datele de identificare ale clientului. Sumele achitate prin intermediul serviciului Stripe se returnează reținându-se 1,5% + 1 RON din suma achitată, procent reprezentat de taxele reținute de către operatorul de plăți, dacă anularea s-a realizat la solicitarea clientului.
Flamart Project comercializează produse în condițiile prezentate mai sus, doar pe teritoriul României. Flamart Project nu recomandă returnarea produselor deja folosite sau deteriorate pentru a se evita refuzul returului și plata taxelor de curier dus-întors de către client. Dacă produsele sunt returnate într-o stare în care nu mai pot fi vândute ca noi, Flamart își rezerva dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea acestora la stadiul inițial (dacă este posibil) sau, după caz, pentru a acoperi eventualele pierderi cauzate de deteriorarea acestora.